tirsdag

Challenge Copenhagen

Da jeg er meeeeeegeeeet langsom til at uploade indlæg for tiden, er jeg selvfølgelig bagud når det kommer til diverse begivenheder jeg har været til den sidste måneds tid, heriblandt Challenge Copenhagen! Og eftersom jeg er blevet prikket til en del, for at få mig til at ligge billeder ud, må jeg jo hellere få det gjort..
Jeg har desværre kun billeder af drengene ude på løberuten, da jeg ikke nåede ind til byen tidligere..:o

Fangede lige hurtigt Jonathan.
Havde ikke regnet med at se nogen af dem på det tidspunkt, min mor råbte dog pludseligt højt, så måtte hurtigt hive kameraet frem fra barnevognen.
 Både Jonathan og Martin kom aaaaaalt for tidligt forbi, nåede jo dårligt nok at råbe af dem! :)
 Her er mit bevis! Anders kastede gels efter mig.. AV!
 Thomas - med hat ^,^
Her Martin med overskud til at gi' highfive :D - inklusiv sved...
Ligner Anders har været i bad undervejs..


 overhaling!! det blev det vidst gjort meget i undervejs.



 Resultater;
Jonathan; 8:57:41
 
Martin; 8:58:15
Thomas; 9:26:35

Anders; 9:31:06

Endnu engang stort tillykke til alle 4 og virkelig flot klaret!
Læs mere om drengenes oplevelse af dagen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar