mandag


Megakogebogen skifter navn og adresse!! Du kan nu finde mig under navnet Sweet Addiction - http://www.sweetaddiction.dk/

Der har været meget stille på bloggen de sidste par uger, og hvis du er en af dem som modtager e-mails fra bloggen gennem bloglovin eller fra bloggen én gang om ugen har du nok opdaget at der kommer underlige halve indlæg engang imellem, som ikke er til at finde på selve bloggen!
Er nemlig ikke stoppet med at blogge! har flyttet domaine og fået min egen hjemmeside.
Har lidt opstarts problemer med min nye blog; så nogle af mine første indlæg er blevet delt lidt op, og halvdelen af et indlæg ender herinde!! mystisk, I know!

Har længe ville have min egen hjemmeside, men lod det være lidt en drøm, da hverken det rigtige navn eller tiden var tilstede..

Min nye blog hedder Sweet Addiction, og kommer til at handle om søde sager i alverdens afskygniger, planen er at der er daglige opskrifter/opdateringer og at der kommer lidt for enhver smag.
Helt fra børnekoks venlige opskrifter til Halloween, gastronomiske udfoldelser med textura til sunde sager med kalorie beregninger.

Håber i vil fortsat følge mit søde eventyr, dog bare på en ny adresse!

Følg Sweet Addiction på Facebook og Bloglovin. Så går du ikke glip af de søde sager!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar